Pogotowie techniczne 696 10 10 30
czynne po godzinach pracy biura

Zarządzanie i administracja nieruchomościami

Oferujemy usługi zarządzania nieruchomościami. Jako właściciel firmy wykonuję zawód zarządcy nieruchomości i posiadam do tego odpowiednie kompetencje: wyższe wykształcenie w zakresie zarządzania nieruchomościami, ekonomii oraz w zakresie oceny energetycznej budynków; licencja zawodowa zarządcy nieruchomości nr 15030; ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynków; uprawnienia energetyczne E i D z grupy 1 (elektryczne) i 2 (cieplne, wentylacyjne i klimatyzacyjne).

Naszymi atutami są wiedza zawodowa zdobyta w kilku instytucjach zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami. Posiadamy duże doświadczenie zawodowe w zakresie utrzymania nieruchomości mieszkalnych i niemieszkalnych, budynków nowo wybudowanych z nowoczesnym i inteligentnym wyposażeniem w instalacje ale również budynków starszych, w tym wpisanych do rejestru zabytków. Naszymi mocnymi stronami są umiejętność pracy z ludźmi, rozwiązywanie problemów i zdolności komunikacyjne. Nie obawiamy się zmian, chętnie wprowadzamy w swojej pracy nowe rozwiązania korzystając przy tym z informatycznych narzędzi wspomagających pracę zarządcy.

Zarządzanie i administracja

Obecnie z powodzeniem zarządzamy kilkudziesięcioma budynkami zlokalizowanymi na terenie Miasta Nowa Sól oraz Gminy Otyń. Lista naszych klientów dostępna jest w zakładce Klienci.

Dla wszystkich zarządzanych budynków zapewniamy 24 godzinne Pogotowie Techniczne, ponadto współpracujemy z kilkunastoma firmami zajmującymi się usuwaniem drobnych awarii i pracami konserwacyjnymi w budynkach.

Obsługa administracyjna i prawna

  • prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i właścicieli lokali,
  • dbanie o utrzymanie porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji,
  • zapewnienie usług konserwacyjnych,
  • zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów z dostawcami wody, ciepła, prądu, gazu oraz firmami wywożącymi śmieci,
  • opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów,
  • reprezentowanie wspólnoty przed organami administracji publicznej na podstawie udzielonego pełnomocnictwa,
  • przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnoty mieszkaniowej,
  • prowadzenie korespondencji z właścicielami,
  • analizowanie i nadzór nad windykacją należności wspólnoty.

Obsługa księgowo-bankowa

  • zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości,
  • rozliczanie wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
  • prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów i świadczeń (zimna woda z częstotliwością co 6 miesięcy, centralne ogrzewanie z częstotliwością co 12 miesięcy, gospodarowanie odpadami co miesiąc),
  • przygotowywanie projektu rocznego planu gospodarczego,
  • sporządzanie i udostępnianie właścicielom rocznego sprawozdania finansowego wspólnoty.

Obsługa techniczna

  • prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
  • zlecanie i nadzór nad wykonaniem bieżących napraw budynku,
  • kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków,
  • przygotowywanie planów remontowych,
  • nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje oraz odbiór tych prac,
  • wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych.

Współpraca z zarządem wspólnoty

  • sporządzanie planu administrowania nieruchomością, uzgodnienie oraz zatwierdzenie do realizacji z zarządem wspólnoty,
  • realizacja bieżących zadań administracyjnych zlecanych przez zarząd wspólnoty,
  • przygotowywanie materiałów dla zarządu wspólnoty,
  • opracowywanie uchwał i innych aktów normatywnych wspólnoty (regulaminów, statutów).

Naszym dużym atutem jest wiedza zawodowa zdobyta w kilku instytucjach zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami, finansami i administracją. Posiadamy duże doświadczenie zawodowe w zakresie utrzymania nieruchomości mieszkalnych i niemieszkalnych, budynków nowo wybudowanych z nowoczesnym i inteligentnym wyposażeniem w instalacje ale również budynków starszych, w tym objętych ochroną konserwatorską.

Naszymi mocnymi stronami są umiejętność pracy z ludźmi, rozwiązywanie problemów i zdolności komunikacyjne. Jesteśmy zespołem ambitnym, odpowiedzialnym, potrafimy utrzymywać długotrwałe, stałe i dobre relacje z firmami z którymi współpracujemy. Nie obawiamy się zmian, chętnie wprowadzamy w swojej pracy nowe rozwiązania korzystając przy tym z informatycznych narzędzi wspomagających pracę zarządcy.

Naszym klientom oferujemy system dostępu właścicieli do swoich kont – System e-kartoteka, a pracę i zarządzanie zgłaszanymi usterkami i awariami ułatwia Nam system Qrmaint.

Dla wszystkich zarządzanych budynków zapewniamy dyżury Pogotowia Technicznego – usługa odpłatna świadczona przez firmę zewnętrzną poza godzinami pracy Naszego biura. Dla budynków nowych, użytkowanych do końca 3 roku użytkowania usługa jest bezpłatna – Wspólnota nie opłaca ryczałtu a jedynie koszt wykonanych prac związanych z zabezpieczeniem awarii – jeżeli takie wystąpią.

W sprawach prawnych, związanych z zadłużeniem właścicieli i kontrahentów oraz egzekucją komorniczą, reprezentowaniem Wspólnot przed Sądami posiadamy stałą współpracę z Radcą Prawnym posiadającym wieloletnie doświadczenie w sądowych dochodzeniach należności, komorniczych postępowaniach egzekucyjnych oraz gospodarką zasobami mieszkaniowymi.

Zachęcamy do kontaktu i podjęcia współpracy.